calendario

miércoles, 6 de abril de 2016

La carta de prestació d'una empresa 

concepte:
La carta de presentació és alhora una salutació de cortesia i la presentació inicial de l'aspirant
és acompanya generalment amb el currículum vitae.

Exemple :
Empresa: LineElectronics S.A de C.V
Llic. Guillermo Gonzales Pérez
PRESENT:

Benvolgut Llic. Gonzales

Per la present em dirigeixo a vostè presentant-me com a aspirant laboral per al treball en l'àrea de recursos humans en el seu prestigiada empresa de telecomunicacions LineElectronics S.A de C.V.

Actualment treballo a l'empresa Arracas-Xarxes S.A de C.V, tenint sota la meva direcció i càrrec 452 col·laboradors.

Tinc tres anys treballant en aquesta empresa ha aconseguit un avanç en la productivitat superior al 100%, a més d'implementar programes per als empleats tenint com a resultat una sèrie de millores i contractacions eficaces tirant a col·locar una adreça d'avantguarda.

Actualment els meus ingressos salarials són de 27.000,00 pesos i la meva intenció és elevar els a 30 000.00 o 35 000.00 pesos.

D'acord amb l'anterior esperó vostè per concretar una cita i ampliar la meva presentació i les aportacions que tinc aturades empresa.

atentament,

Roberto Villamelón Parets.
Tel: 55-56-98-96-x5
Mòbil: 044-55-62-X6-65-89
Correu: betobillapar@correo.cr



URL de l'article: http://www.ejemplode.com/11-escritos/119-ejemplo_de_carta_de_presentacion.html
Nota completa: Carta de Presentació

No hay comentarios:

Publicar un comentario